خرید نهال پسته پیوندی

۱ بازديد
خرید نهال پسته پیوندی، از نهالستان آتاش نهال با پیشرفته ترین متد ها آماده خدمت رسانی به تمام عزیزان در سراسر کشور می باشد.

فروش نهال پسته پیوندی، زیر تحت نظر متخصصان و مهندسین جهاد کشاورزی با شناسنامه و گواهی بهداشت و کلینیک گیاه پزشکی صورت می پذیرد.
نهالستان آتاش نهال تولید کننده نهال پسته پیوندی، در کشور ایران آماده ارسال انواع نهال پسته به تمام مناطق کشور است.

مشاوران ما اماده تماس شما جهت اطلاع بیشتر از خرید اینترنتی نهال پسته پیوندی و مشاوره منتظر شما عزیزان هستند.

خرید نهال پسته پیوندی: از دوران قدیم تا به امروز میوه ها نقش بزرگی در زندگی بشر داشته اند چرا که تمامی ویتامین ها را برای بدن انسان تامین کرده اند و یکی از این میوه ها می تواند پسته پیوندی در نهالستان آتاش نهال باشد! برای اینکه مفهوم بهتری از پسته های پیوندی داشته باشید. در این مقاله اطلاعات لازم در مورد نهال پسته پیوندی و خرید نهال پسته پیوندی را به شما ارائه می کنیم. پس اگر قصد آشنایی و یا قصد خرید نهال پسته پیوندی را دارید در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 

آیا قصد خرید نهال دارید؟با ما در تماس باشید

 

 

قیمت عمده : 352,000 تومان

 

در صورت تمایل به خرید عمده این محصول تماس بگیرید

 

 

 

 

نقد و بررسی

 

 

خرید نهال پسته پیوندی: از دوران قدیم تا به امروز میوه ها نقش بزرگی در زندگی بشر داشته اند چرا که تمامی ویتامین ها را برای بدن انسان تامین کرده اند و یکی از این میوه ها می تواند پسته پیوندی در نهالستان آتاش نهال باشد! برای اینکه مفهوم بهتری از پسته های پیوندی داشته باشید. در این مقاله اطلاعات لازم در مورد نهال پسته پیوندی و خرید نهال پسته پیوندی را به شما ارائه می کنیم. پس اگر قصد آشنایی و یا قصد خرید نهال پسته پیوندی را دارید در ادامه مطالب با ما همراه باشید.
در ادامه می پردازیم به:

    •   نهال پسته پیوندی چیست؟

 

    •   انواع نهال پسته پیوندی

 

    •   مزایای نهال پسته پیوندی

 

    •   معایب نهال پسته پیوندی

 

    •   خرید نهال پسته پیوندی

 

    •   آتاش نهال

 

 

نهال پسته پیوندی چیست؟

به نهال های پسته که مراحل رشد خود را از طریق پیوند آغاز می کنند نهال پیوندی یا trans planted seedling گفته می شود.
البته تعریف پسته های پیوندی به اینجا ختم نمی شود و در ادامه بیشتر در موردش صحبت کردیم تا درک بهتری از این موضوع داشته باشید!

  خرید نهال پسته پیوندی 
انواع نهال پسته پیوندی

نهال های پسته پیوندی انواع مختلفی دارد و هر یک در شرایط آب و هوای و شرایط جوی خاص خود رشد می کند این پسته های پیوندی عبارتند از:

مزایای کاشت نهال پسته پیوندی

پسته پیوندی از مزایای زیادی برخوردار است مثال نه تنها پسته بلکه هر نهال پیوندی زمانی که پیوندش زده میشه یه جورایی برتر میشه!
و میزان باردهیش بیشتر میشه نه تنها میزان بار دهی بلکه در زمان کمتری نیز کشاورز رو به نتیجه میرسونه یعنی اگر یک درخت پسته کاشته بشه شاید چند سال طول بکشه تا به باردهی برسه اما پسته پیوندی در کمتر از 5 سال شما رو به اون باردهی که می خوایین میرسونه!

معایب نهال پسته پیوندی

در اصل پسته های پیوندی معایب ندارند! و عیب اصلی کمبود نهالستان های پسته های پیوندی است! چرا که امروزه در ایران کمتر نهالستانی پسته های پیوندی رو به مشتریان خود ارائه بده خب دلیل این مشکل چیه؟ پسته پیوندی نگهداری آن بسیار سخت بوده و تا زمانی که آن را به دست مشتریان خود دهند باید حدود یک سال بر روی پسته های پیوندی با ظرافت کامل کار بشه! چرا که پسته های که پیوند زده می شوند از اهمیت زیادی برخوردارند و نه تنها هنگام پیوند زدن این پسته ها باید دقت لازم را داشته باشند بلکه باید به طور دقیق و منظم ازشون نگهداری کنند.

عمر نهال پسته پیوندی

عمر نهال پسته بیشتر به شرایط آب و هوایی که در آن قرار می گیرد بستگی دارد، نهال های پسته پیوندی در شرایط آب و هوایی مناسب تا بیش از 100 سال نیز می تواند عمر داشته باشد. نهال های پسته پیوندی به منظور بهره وری بیشتر از نهال پسته تولید شده اند. نهال های پسته پیوندی را معمولا روی پایه مقاوم تر پیوند می زنند و از این طریق مقاومت نهال پسته را در برابر گرما و سرما افزایش می دهند. همچنین برای افزایش عمر نهال پسته نیاز است تا سمپاشی ها و هرس نهال را به موقع انجام دهید. پس با توجه به عمر بالای این نهال می توانید برای بهره وری و استفاده اقتصادی از این نهال، اقدام به خرید نهال پسته پیوندی از آتاش نهال نمایید.

شرایط مورد نیاز برای کاشت نهال پسته پیوندی

برای خرید نهال پسته پیوندی ابتدا بهتر است شرایط لازم برای کاشت و رشد نهال پسته پیوندی را بدانید و همچنین شرایط منطقه خود را بررسی کنید و پس از آن در صورت مناسب بودن شرایط منطقه شما برای کاشت این نهال، اقدام به خرید نهال پسته پیوندی نمایید. در این قسمت شرایط لازم برای رشد نهال پسته پیوندی را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرایط خرید نهال پسته پیوندی 
شرایط آب و هوایی

بهترین شرایط آب و هوایی برای کاشت نهال پسته مناطق گرم و خشک است، در گذشته نیز نهال پسته بیشتر در مناطق گرمسیر قابل کاشت و پرورش بود و با سایر مناطق و شرایط آب و هوایی سازگاری مناسبی نداشت. ولی امروزه تولید نهال های پسته پیوندی و اصلاح ژنتیک های نهال پسته، منجر شده تا کشاورزان و باغداران بتوانند این نهال را در بیشتر شرایط آب و هوایی بکارند. پس نهال پسته پیوندی در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی دارد و می توانید آن را در منطقه خود بکارید.
با توجه به دیرگل بودن این نهال، معمولا سرمای بهار آسیب جدی به نهال نمی زند و فقط ممکن است باردهی نهال را به تاخیر بیاندازد یا مقدار آن را کاهش دهد. همچنین وجود ‌رطوبت و گرمای دائم ممکن است منجر به بروز بیماری هایی شود، همچنین نهال پسته پیوندی برای گرده افشانی بهتر نیاز به دوره سرمایی دارد و در زمستان باید مدتی را در دمای پایین سپری کند به همین دلیل بهتر است نهال را در مناطقی بکارید که بتواند در زمستان دوره سرمایی را بگذارند.

نوع خاک

نهال پسته پیوندی را در انواع خاک ها می توان کاشت و پرورش داد. این نهال در خاک شور نیز قابل کاشت بوده و مقاومت خوبی در این خاک دارد، حتی می توان گفت خاک های شور به رشد بهتر نهال پسته کمک خواهند کرد. خاکی که نهال پسته پیوندی را در آن می کارید بهتر است رطوبت کمی داشته باشد. زیرا عملکرد این نهال در مناطق خشک و گرم بهتر است و به همین دلیل بهتر است خاکی که در آن کاشته می شود خیلی مرطوب نباشد.

آبیاری نهال پسته پیوندی

گفته شد که نهال پسته نسبت به خشکی مقاوم است و نیاز به رطوبت بالا و دائمی ندارد، ولی با این وجود نمی توان گفت که این نهال هیچ گونه آبیاری نیاز ندارد. در فصول گرم این نهال نیز مانند سایر نهال ها به آب نیاز دارد و آبیاری کافی و منظم به رشد بهتر و باردهی بالاتر نهال پسته کمک خواهد کرد.

خرید نهال پسته پیوندی از نهالستان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نهالستان ها هم وارد دنیای مجازی شدند یعنی شما برای خرید نهال پسته پیوندی خود نیازی نیست چند استان سفر کنید می توانید به راحت از پشت گوشی خرید نهال پسته پیوندی خود را انجام دهید، اما خرید نهال پسته پیوندی امروزه برای کاربران یک مشکل بزرگ است چرا که نمی دانند از کدام نهالستان باید خرید کنند اما اینجا اطلاعات لازم برای خرید نهال رو به شما می دهیم.

    •  همیشه سعی بر این داشته باشید از نهالستان های معتبر خرید کنید!

 

    •  نهالستان های که مجوز های لازم را دارا باشند مورد تایید هستند!

 

    •  در نظر داشته باشید ایا نهال های که به شما می فروشد ضمانت می کند؟

 

 

نهالستان آتاش نهال

شروع فعالیت آتاش نهال درسال 1388 و استارت کاری در چندین سال اخیر باعث شد که امروز آتاش نهال یکی از معتبر ترین و بهترین نهالستان های کشور شناخته شود چرا که الان 13 سال است در زمینه خرید و فروش نهال فعالیت می کند و خدمات بی شمار خود را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد آتاش نهال با چندین سال سابقه در زمینه فروش نهال در خدمت شما عزیزان می باشد. برای خرید نهال پسته پیوندی و یا نهال دیگر به صورت آنلاین با جست و جوی آتاش نهال در گوگل وارد سایت شوید و خرید نهال مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید نهال پسته پیوندی و یا اطلاع از قیمت خرید نهال پسته پیوندی با کارشناسان آتاش نهال تماس بگیرید.

  خرید نهال پسته پیوندی از آتاش نهال
کلام اخر و نتیجه گیری

از اونجایی که ما تمامی نکات رو پوشش دادیم امیدواریم این مقاله جای استفاده بوده باشه و جواب سوالی که می خواستن رو پیدا کرده باشین.
و اما برای خرید نهال پسته پیوندی که اگر می خواهید خرید راحت و اسان و از یک نهالستان معتبر داشته باشید پیشنهاد ما به شما آتاش نهال است! آتاش نهال نه تنها خدمات فروش را به شما عزیزان ارائه می دهد بلکه مشاوره رایگان را هم دارا بوده و شما می توانید قبل از خرید نهال پسته پیوندی با کارشناسان آتاش نهال تماس حاصل فرمایید و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.
منبع: نهالستان آتاش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.